Wakacje zazwyczaj spędzaliśmy nad morzem. W tym roku postanowiliśmy coś zmienić i wyjechać w góry. Zazwyczaj jeździliśmy tam zimą jako że uwielbialiśmy jazdę na nartach. Tym razem chcieliśmy poznać letnie oblicze naszych gór. Byliśmy podekscytowani tym wyjazdem i nowymi wyzwaniami. Chcieliśmy bowiem zdobywać szczyty. Pozostało nam tylko zarezerwowanie jakiegoś noclegu. Na szczęście noclegi w górach to nie problem. Jako że jechaliśmy na cały tydzień, chcieliśmy wynająć pokój w jakimś pensjonacie. Zależało nam aby na miejscu było wyżywienie, bo na urlopie nie miałam zamiaru gotować. Po długim przeszukiwaniu ofert, w oczy wpadł nam uroczy pensjonacik. Był niewielki, ale wyglądał na bardzo zadbany. Przynajmniej tak to wyglądało na zdjęciach. Na miejscu była też restauracja, nie musieliśmy się więc martwić o wyżywienie. Zarezerwowaliśmy tam czteroosobowy pokój dla naszej rodzinki. Na miejscu okazało się, że rzeczywistość w pełni odpowiada zdjęciom. Było tam po prostu pięknie. Widoki zapierały dech w piersiach. Góry były na wyciągnięcie ręki.